|
|
|
Kluczowe spotkania branżowe z obszaru intralogistyki i magazynowania w Polsce „Optymalizacja procesów intralogistycznych i magazynowych”
Zapraszamy na bezpłatną Konferencję "Optymalizacja procesów intralogistycznych i magazynowych", poświęconą dynamicznym zmianom w branży logistycznej.
Podczas wydarzenia, eksperci z różnych branż podzielą się doświadczeniami z doskonalenia procesów logistyczno-magazynowych w firmach oraz omówią wyzwania związane z dostosowaniem ich do specyfiki każdego zakładu. Omówione zostaną zarówno kompleksowe wdrożenia, jak i niewielkie modyfikacje pozwalające oszczędzić czas i zasoby finansowe.
Konferencja skupi się na szerokim spektrum tematów, obejmujących systemy transportowe wewnątrz magazynów, urządzenia do transportu wewnętrznego, roboty magazynowe, systemy automatycznego magazynowania i kompletowania zamówień, systemy RFID i identyfikacji bezprzewodowej, oprogramowanie dla intralogistyki, projektowanie i doradztwo w zakresie intralogistyki, jak również maszyny i urządzenia do etykietowania oraz zagadnienia dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) w magazynach i halach. Konferencja zapewnia możliwość znalezienia rozwiązań technologicznych dopasowanych do indywidualnych potrzeb każdego uczestnika.
Istotnych aspektem jest także możliwość nawiązania wartościowych relacji biznesowych, które pomogą w dalszym rozwoju zawodowym czy współpracy.
Zapraszamy do udziału!
Kiedy: 5 grudnia (czwartek) | 8:00 – 15:30 | Program
Gdzie: Hampton by Hilton Poznań Swarzędz, ul. Antoniego Tabaki 1, Swarzędz | bezpłatny parking
Koszt: Udział bezpłatny | Rejestracja online
Liczba wejściówek: obowiązuje limit 75 miejsc
Podziel się i udostępnij swojej sieci kontaktów:
LinkedIn | Facebook
INFORMACJE W PIGUŁCE
- Jednodniowa, efektywna formuła spotkania
- Prelekcje eksperckie
- Część wystawiennicza z dostępem do ekspertów logistycznych
- Konkursy z nagrodami
- Całodzienny dostęp do przerw kawowych oraz ciepły poczęstunek
- Drukowany imienny certyfikat uczestnictwa
Dzień wcześniej, 4 grudnia w tym samym miejscu odbędzie się również bezpłatna Konferencja Techniczna dotycząca Niezawodności i Utrzymania Ruchu w zakładach produkcyjnych, na którą również serdecznie zapraszamy!
#KonferencjeTechniczne #AxonMedia #Intralogistyka #Magazynowanie
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na konferencji masz możliwość wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach technicznych. Zaczynają się one po części prelekcyjnej, zgodnie z ustalonym programem. Jest to świetna okazja, aby pogłębić swoje umiejętności w praktycznych aspektach tematyki poruszanej na konferencji.
Warto podkreślić, że uczestnictwo w warsztatach jest bezpłatne dla wszystkich zarejestrowanych uczestników konferencji. Jeśli chcesz wziąć udział, wystarczy, że zaznaczysz odpowiednią opcję w formularzu zgłoszeniowym.
W ramach tej konferencji zapraszamy do udziału w następujących warsztatach:
PROGRAMOWANIE I WDROŻENIE COBOTA DO PRACY - ŁATWIEJSZE, NIŻ SIĘ WYDAJE
Serdecznie zapraszamy na warsztaty, podczas których eksperci z firmy Omron Electronics podzielą się praktycznymi informacjami na temat programowania i wdrożenia cobota.
To niezwykła okazja, aby zdobyć praktyczną wiedzę od ekspertów w dziedzinie robotyki. Przyjdź i dowiedz się, jak można wykorzystać coboty w swojej branży. Nie przegap tej możliwości!
Dlaczego warto wziąć udział w warsztatach?
- Podniesienie kompetencji zakresie doboru cobota do aplikacji
- Prezentacja praktycznych korzyści wynikających z wdrożenia cobota współpracującego z serii TM-S
- Możliwość wspólnego zaprogramowana cobota na przykładzie prostej aplikacji
|
|
|
|
Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli firm zgodnych z kryteriami grupy docelowej, w tym głównie:
> prezesów, właścicieli oraz dyrektorów w zakładach produkcyjnych oraz centrach logistycznych
> dyrektorów oraz kierowników ds. logistyki
> dyrektorów, kierowników i koordynatorów magazynów
> dyrektorów oraz kierowników ds. kontroli jakości dostaw
> kierowników i specjalistów zarządzających budynkami
> inżynierów zajmujących się automatyzacją procesów magazynowych
> kierowników łańcucha dostaw
> kierowników, inżynierów i osoby zarządzające produkcją
> dyrektorów oraz kierowników ds. technicznych
> dyrektorów oraz kierowników ds. inwestycji
> dyrektorów oraz kierowników działów IT
> kierowników, inżynierów oraz specjalistów działów Utrzymania Ruchu
> osoby kierujące procesami Lean Manufacturing
> integratorów
Osoby spoza grupy docelowej chcące wziąć udział w konferencji proszone są o kontakt: biuro@axonmedia.pl.
|
|
|
|
|
|
Tomasz Baryła
Produkt Manager odpowiedzialny w Anter System za kluczowych klientów. Wspiera i tworzy nowe rozwiązania w zakresie Elastycznych Barier Ochronnych. Na co dzień wyszukuje i wdraża innowacje produktowe. Odpowiedzialny jest też za dobór strategii rozwoju produktu, eksport i udział w międzynarodowych targach branżowych. Z branżą przemysłową związany jest od 11 lat.
|
|
|
|
|
Lucjan Bogdan
|
|
|
|
|
Piotr Bogucki
Dyrektor Techniczny, odpowiedzialny za wdrażanie nowoczesnych technologii. Od blisko 20 lat pomaga zakładom produkcyjnym w projektach związanych z optymalizacją transportu wewnętrznego, ergonomią pracy itd. Odpowiedzialny za wdrożenie tysięcy projektów m.in. linie montażowe, roboty AGV, systemy lokalizacji, systemy wspierające kompletację. Współpraca zarówno z dużymi międzynarodowymi koncernami jak i małymi lokalnymi firmami, głównie z obszaru motoryzacji, AGD, lotnictwa i elektroniki.
|
|
|
|
|
Fryderyk Bukowski
Od 17 lat związany z logistyką. Absolwent Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Obecnie w swojej pracy odpowiedzialny za skuteczne usprawnianie procesów intralogistycznych poprzez doradztwo i wdrażanie rozwiązań transportu wewnątrzzakładowego głównie w obszarach przedsiębiorstw produkcyjnych.
|
|
|
|
|
Jarosław Dąbrowski
Posiada ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte na stanowiskach kierowniczych w obszarze sprzedaży i operacji, zarówno w firmach świadczących usługi konsultingowe, takich jak Hogart, Inetum, eConsulting, jak i w branży usług logistycznych, takich jak Consafe Logistics czy Aspekt Sp. z o.o.". W Hardis Group Polska jest odpowiedzialny za efektywny rozwój biznesu, pozyskiwanie nowych klientów oraz wdrażanie strategii sprzedaży i marketingu firmy. Wspiera nowych i obecnych klientów, w tym operatorów logistycznych i międzynarodowe marki, we wdrażaniu oprogramowania Reflex WMS w tej części Europy. Jako Dyrektor Handlowy dba również o budowanie wizerunku firmy w Polsce i Europie Środkowej.
|
|
|
|
|
Piotr Dratwa
Reesink Logistic Solutions
|
Entuzjastyczny doradca z ponad 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Przygodę w branży logistycznej rozpocząłem od wózków widłowych przez osprzęt intralogistyczny, regały magazynowe a kończąc na automatycznych rozwiązaniach magazynowych. Obecnie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w firmie Reesink Logistic Solutions na rynkach: polskim, czeskim oraz słowackim. Z mojej perspektywy sprzedaż to pomaganie klientowi w podjęciu najlepszej decyzji i to właśnie motywuje mnie na co dzień.
|
|
|
|
|
Piotr Flak
Jestem inżynierem specjalizującym się w automatyce, z ponad dziewięcioletnim doświadczeniem w branży. Moja pasja do innowacji i optymalizacji procesów logistycznych prowadzi do ciągłego poszukiwania nowych rozwiązań, które mogą przynieść efektywne i zrównoważone rezultaty.
|
|
|
|
|
Kazimierz Grabowski
• Współzałożyciel marki Chaingers • Przez większość kariery zawodowej związany z branżą farmaceutyczną jako Manager Rozwoju Logistyki Magazynowej czy Dyrektor Logistyki • Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i Akademii Finansów w Warszawie • 25 lat doświadczenia w zarządzaniu magazynem • Udział w projektowaniu magazynu oraz w nadzorze nad budową • Specjalista w doborze kluczowych urządzeń magazynowych • Odpowiedzialny za uruchomienie sprzedaży i procesów operacyjnych w wielu polskich firmach
|
|
|
|
|
Piotr Grzyb
|
|
|
|
|
Piotr Księżak
Projektuje i wdraża innowacyjne systemy transportu produktów w magazynach, halach oraz zakładach produkcyjnych. W swojej pracy kieruje się zasadą 7R, dokładając wszelkich starań, aby dostarczyć swoim Klientom wysokiej jakości produkty, skrojone pod wymagania realizowanych procesów oraz zgodnie z przyjętym harmonogramem i po uzgodnionych kosztach, gdyż jako praktyk zarządzania projektami, wie, ze każdy projekt musi posiadać swoje uzasadnienie. Łyk zielonej herbaty i tabliczka czekolady to jego sprawdzony sposoby na rozwiązywanie trudnych spraw.
|
|
|
|
|
Natalia Margatis
Doświadczenie zdobywała w branży przemysłowej, w której aktywnie działa już 9 lat jako Project Manager. Z wykształcenia absolwentka prawa specjalizująca się w dziedzinie BHP. W Anter System jest odpowiedzialna za kluczowe projekty i współpracę z dystrybutorami, łącząc sprzedaż z wdrażaniem rozwiązań dla bezpieczeństwa w centrach dystrybucyjnych i zakładach produkcyjnych. Ekspertka w dziedzinie barier elastycznych i techniki załadunkowej.
|
|
|
|
|
Radosław Miękwicz
|
|
|
|
|
Krzysztof Mieszków
|
|
|
|
|
Krzysztof Nowakowski
Informatyk przemysłowy, absolwent Politechniki Śląskiej, specjalista logistyki wewnętrznej z ponad 15-to letnim stażem w zakresie doradztwa technicznego w zakresie rozwiązań magazynowych.
Uczestnik i prelegent niezliczonych konferencji w kraju i za granicą o tematyce związanej z intralogistyką.
Entuzjasta optymalizacji procesów magazynowych, ergonomii w pracy oraz nowoczesnych technologii w przemyśle i informatyce.
|
|
|
|
|
Artur Olejniczak
Menedżer z 16 letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jest cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS - stając się "jego twarzą". Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.
|
|
|
|
|
Katarzyna Siudak
Absolwentka Wydziału Towaroznawstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2007 r uczestniczy w międzynarodowych projektach firmy TENTE. Swoją rozległą wiedzę zdobyła poprzez liczne szkolenia specjalistyczne w Polsce, Niemczech i Francji oraz prowadząc projekty w zakresie rozwiązań mobilnych dla klientów w wielu branżach.
|
|
|
|
|
Jacek Szewczyk
Z wykształcenia ekonomista o specjalizacji w zarządzaniu przedsiębiorstwami handlowymi. Z zamiłowania człowiek orkiestra – miłośnik motoryzacji, fotografii, gier planszowych, roślin owadożernych, podróży i kulinariów. Od wielu lat hobbysta jazdy na rowerze w plenerze i na rowerze stacjonarnym. Zawodowo związany z branżą oświetleniową ponad 12 lat. Od 10 lat na stanowisku product managera w jednej z największych firm oświetleniowych w Polsce ES-SYSTEM. Obecnie firma jest członkiem globalnej grupy oświetleniowej Glamox - więc również czuję się członkiem tej grupy. Od samego początku głównym przewodnim produktem jest i było oświetlenie wnętrzowe Prelegent i szkoleniowiec z zakresu produktowego, techniki świetlnej i energooszczędności.
|
|
|
|
|
Mateusz Zajchowski
Specjalista ds. oprogramowania przemysłowego AVEVA Z firmą ASTOR związany od 2014 roku, od samego początku w obszarach dotyczących systemów zarządzania energią. Specjalista techniczny, certyfikowany trener i inżynier wsparcia w zakresie oprogramowania przemysłowego AVEVA (dawniej Wonderware). Posiada również doświadczenie w zakresie integracji systemów oprogramowania z obiektowymi systemami sterowania i automatyki. Od ponad 3 lat działa w interdyscyplinarnym zespole ds. wykorzystania Sztucznej Inteligencji w przemyśle, gdzie jest odpowiedzialny za zakres integracji zaawansowanych algorytmów z oprogramowaniem przemysłowym AVEVA.
|
|
|
|
|
|
|