|
|
|
|
|
|
Zapraszamy na bezpłatną konferencję "Optymalizacja procesów intralogistycznych i magazynowych", poświęconą dynamicznym zmianom w branży intralogistycznej i magayznowej.
Eksperci z różnych branż podzielą się doświadczeniami w doskonaleniu procesów logistyczno-magazynowych, omawiając wyzwania związane z ich dostosowaniem do specyfiki firm. W programie znajdą się zarówno kompleksowe wdrożenia, jak i mniejsze usprawnienia oszczędzające czas i zasoby finansowe.
Konferencja obejmuje tematy takie jak: systemy transportowe, roboty magazynowe, automatyczne magazynowanie, RFID, oprogramowanie intralogistyczne, projektowanie intralogistyki, maszyny do etykietowania oraz zagadnienia BHP w magazynach. Uczestnicy poznają rozwiązania dopasowane do swoich potrzeb.
Ważnym elementem wydarzenia będzie także możliwość nawiązania cennych relacji biznesowych, które mogą stanowić fundament dla dalszego rozwoju zawodowego oraz przyszłej współpracy.
Kiedy: 12 czerwca (czwartek) | 8:00 - 15:30
Gdzie: Hotel SPA Faltom, ul. Grunwaldzka 7, Rumia k. Gdyni | Więcej informacji tutaj
Koszt: Udział bezpłatny dla osób z grupy docelowej | Formularz rejestracji
Maksymalna liczba uczestników: 75 osób
Forma: Konferencja odbędzie się w formie stacjonarnej, bez transmisji online.
Zarejestruj się już teraz i dołącz do nas!
INFORMACJE O KONFERENCJACH AXON MEDIA W PIGUŁCE
- Jednodniowa, efektywna formuła spotkania
- Prelekcje eksperckie
- Część wystawiennicza z dostępem do stoisk dostawców dla logistyki i magazynowania
- Praktyczne warsztaty po części konferencyjnej
- Konkursy z nagrodami
- Całodzienny dostęp do przerw kawowych oraz ciepły poczęstunek
- Bezpłatny imienny Certyfikat Uczestnictwa
POLECAMY RÓWNIEŻ
Zachęcamy również do wzięcia udziału w wydarzeniu, które odbędzie się w tym samym hotelu, dzień wcześniej czyli 11 czerwca. Będzie to bezpłatna Konferencja Techniczna poświęcona zagadnieniom związanym z Utrzymaniem Ruchu w zakładach produkcyjnych Więcej informacji na temat konferencji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie: Link. Serdecznie zapraszamy do udziału!
Pełny harmonogram najbliższych konferencji w innych lokalizacjach znajduje się na stronie: Kalendarium
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Na konferencji masz możliwość wzięcia udziału w bezpłatnych warsztatach technicznych. Zaczynają się one po części prelekcyjnej, zgodnie z ustalonym programem. Jest to świetna okazja, aby pogłębić swoje umiejętności w praktycznych aspektach tematyki poruszanej na konferencji. W ramach tej konferencji zapraszamy do udziału w następujących warsztatach:
LICZ OPŁACALNOŚĆ W WYPOSAŻENIE TAK, ABY DYREKTOR FINANSOWY TEGO NIE ZAKWESTIONOWAŁ. ĆWICZENIE Z KALKULACJI OPŁACALNOŚCI INWESTYCJI.
Zapraszamy na warsztaty z ekspertami firmy Chaingers!
Podczas tego praktycznego szkolenia skupimy się na kluczowych aspektach kalkulacji opłacalności inwestycji – tak, aby dyrektor finansowy nie miał wątpliwości co do zasadności wydatków. Razem przejdziemy przez prosty business case, pokazując, jak budować analizy finansowe odporne na krytykę zarządów.

W programie warsztatów:
✅ Praca na założeniach – jak je dobierać i uzasadniać? ✅ Koszt założeń niejawnych – co może umknąć w kalkulacjach? ✅ Nieoczywiste koszty dodatkowe – jak je przewidywać? ✅ Wybór wariantu do wdrożenia – co wpływa na decyzję? ✅ Perspektywa zarządu – na co zwracają uwagę decydenci?
Podczas szkolenia uczestnicy wezmą udział w ćwiczeniach z kalkulacji opłacalności inwestycji, aby zdobyć praktyczne umiejętności w prezentowaniu finansowych argumentów, które przekonają nawet najbardziej wymagających menedżerów.

💡 Prowadzący: Kazimierz Grabowski – ekspert z firmy Chaingers
Nie przegap okazji, aby nauczyć się, jak skutecznie liczyć opłacalność inwestycji i podejmować lepsze decyzje biznesowe!
Podstawowe informacje organizacyjne
✅ Czas trwania 60 minut
✅ Maksymalnie 30 osób
✅ Organizator zastrzega sobie prawo do akceptacji uczestników
|
|
|
|
Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli firm zgodnych z kryteriami grupy docelowej, w tym głównie:
> prezesów, właścicieli oraz dyrektorów w zakładach produkcyjnych oraz centrach logistycznych
> dyrektorów oraz kierowników ds. logistyki
> dyrektorów, kierowników i koordynatorów magazynów
> dyrektorów oraz kierowników ds. kontroli jakości dostaw
> kierowników i specjalistów zarządzających budynkami
> inżynierów zajmujących się automatyzacją procesów magazynowych
> kierowników łańcucha dostaw
> kierowników, inżynierów i osoby zarządzające produkcją
> dyrektorów oraz kierowników ds. technicznych
> dyrektorów oraz kierowników ds. inwestycji
> dyrektorów oraz kierowników działów IT
> kierowników, inżynierów oraz specjalistów działów Utrzymania Ruchu
> osoby kierujące procesami Lean Manufacturing
Osoby spoza grupy docelowej chcące wziąć udział w konferencji proszone są o kontakt: biuro@axonmedia.pl.
|
|
|
|
 |
|
Tomasz Baryła
Produkt Manager odpowiedzialny w Anter System za kluczowych klientów. Wspiera i tworzy nowe rozwiązania w zakresie Elastycznych Barier Ochronnych. Na co dzień wyszukuje i wdraża innowacje produktowe. Odpowiedzialny jest też za dobór strategii rozwoju produktu, eksport i udział w międzynarodowych targach branżowych. Z branżą przemysłową związany jest od 11 lat.
|
|
|
 |
|
Tomasz Boruta
Od 16 lat związny ze sprzedażą, realizacją i wdrażaniem zintegrowanych procesów logistycznych w centrach dystrybucyjnych i zakładach produkcyjnych u największych liderów branżowych w całej Europie. Odpowiedzialny za kreowanie rozwiązań koncepcyjnych, analizę przypadku, dobór właściwej strategii rozwoju procesów intralogistycznych. Doświadczenie zdobywał w branży retail oraz automotive, gdzie nowoczene technologie w połączeniu z innowacyjnymi koncepcjami dążą do optymalizacji procesów. Obecnie rozwija projekty z branży e-commerce, retail, FMCG, w których największą rolę odgrywaja innowacyjne i wysoce zautomatyzowane systemy transportu i magazynowania, gdzie kluczem jest idea „przemysłu 4.0” Od 2022 Prezes Zarządu Gebhardt Polska, wyróżnionej nagrodą Diamentów Forbesa 2023.
|
|
|
 |
|
Piotr Dratwa
Reesink Logistic Solutions
|
Entuzjastyczny doradca z ponad 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Przygodę w branży logistycznej rozpocząłem od wózków widłowych przez osprzęt intralogistyczny, regały magazynowe a kończąc na automatycznych rozwiązaniach magazynowych. Obecnie odpowiedzialny za rozwój sprzedaży w firmie Reesink Logistic Solutions na rynkach: polskim, czeskim oraz słowackim. Z mojej perspektywy sprzedaż to pomaganie klientowi w podjęciu najlepszej decyzji i to właśnie motywuje mnie na co dzień.
|
|
|
 |
|
Kazimierz Grabowski
• Współzałożyciel marki Chaingers • Przez większość kariery zawodowej związany z branżą farmaceutyczną jako Manager Rozwoju Logistyki Magazynowej czy Dyrektor Logistyki • Absolwent Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej i Akademii Finansów w Warszawie • 25 lat doświadczenia w zarządzaniu magazynem • Udział w projektowaniu magazynu oraz w nadzorze nad budową • Specjalista w doborze kluczowych urządzeń magazynowych • Odpowiedzialny za uruchomienie sprzedaży i procesów operacyjnych w wielu polskich firmach
|
|
|
 |
|
Paweł Grudziński
Od ponad 26 lat związany z branżą intralogistyczną. Posiada bogate doświadczenie w sprzedaży i realizacji produktów intralogistycznych – od prostych, statycznych rozwiązań po zaawansowane systemy automatyzacji. Jego wiedza poparta jest licznymi realizacjami, obejmującymi zarówno małe zakłady, jak i duże korporacje. Specjalizuje się w nowoczesnych systemach transportowych oraz zintegrowanych metodach składowania, szczególnie w sektorach e-commerce, FMCG, farmaceutycznym, retail i automotive. Obecnie odpowiada za wzmacnianie wizerunku firmy Gebhardt na rynku polskim.
|
|
|
 |
|
Michał Gruszka
|
|
|
 |
|
Bartosz Jacyna
• Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, stypendysta Leipzig Graduate School of Management. • Współzałożyciel marki Logisys i Chaingers • Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, planowaniu i rozwiązywaniu problemów na styku logistyki i pozostałych funkcji w firmie. • Uruchamiał lub pracował w projektach analitycznych i doradczych dla takich firm, jak Volkswagen Polska, Grupa Żywiec, Bakoma, EMPiK, Grupa Iglotex, Mondi, Pfeifer & Langen, Philips, Żabka Polska i inne. • Inicjator Panelu Polskich Menedżerów Logistyki – platformy badań rynku logistycznego w Polsce oraz wymiany specjalistycznych doświadczeń. • Prelegent oraz moderator dyskusji na wydarzeniach branżowych, autor artykułów eksperckich. • Jedna ze „100 twarzy polskiej logistyki” wg czasopisma Logistyka a Jakość.
|
|
|
 |
|
Filip Jóźwiak
Absolwent Wojskowej Akademii Technicznej, na której uzyskał tytuł magistra inżyniera w specjalności techniki komputerowe w mechatronice. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. jako projektant i inżynier serwisu maszyn CNC, a także jako sales manager w firmie VersaBox. Łączy wiedzę techniczną z umiejętnościami sprzedażowymi i zarządzaniem projektami, co pozwala mu efektywnie wdrażać innowacyjne rozwiązania w zakresie robotyki i automatyzacji. Specjalizuje się w robotach mobilnych oraz w automatycznych systemach intralogistycznych w firmie WDX S.A.
|
|
|
 |
|
Bartłomiej Janowski
Pełen energii, dla którego nie ma rzeczy niemożliwych do zrealizowania. Od 2008 roku związany z marką Blickle producentem kół i zestawów kołowych, gdzie skutecznie zarządza zespołem handlowym oraz bezpośrednio uczestniczy w strategicznych projektach dla wielu branż. Tworzenie nowych rozwiązań w intralogistyce, poprawa ergonomii i komfortu pracy to cele które realizuje wspólnie z klientami.
|
|
|
 |
|
Magdalena Kobyłecka
Specjalistka ds. sprzedaży w Provost Polska z 10-letnim doświadczeniem w budowaniu procesów sprzedażowych i marketingowych. Na co dzień zajmuje się obsługa i komunikacją z obecnymi i nowymi Klientami, wdrażaniem nowych produktów do sprzedaży, budowaniem pozytywnego wizerunku marki Provost na polskim rynku. Ekspert w dziedzinie produktów wyposażenia warsztatowego i intralogistyki wewnętrznej. Kluczem jej sukcesów w pracy jest wielozadaniowość, kreatywność, zaangażowanie i optymizm. Największą satysfakcją i motywacją do pracy są dla niej zadowolenie klienta, dlatego niezwykle skrupulatnie dba o dobór odpowiednich rozwiązań i produktów, spełniających oczekiwania najbardziej wymagających nabywców.
|
|
|
 |
|
Sebastian Kopaszewski
Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu na kierunku Polityka Gospodarcza i Strategii Przedsiębiorstw. Po studiach zaczął pracę w firmie w branży teletechnicznej gdzie zdobywał swoje pierwsze doświadczenia zawodowe. Kolejne zatrudnienie było dużym wyzwaniem z uwagi na zmianę obszaru działania. Okazało się że systemy transportu bliskiego tak bardzo go pochłonęły, że w firmie PROMAG S.A. pracuje już ponad 16 lat. Aktualnie piastuje stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży, gdzie zarządza pracą ponad trzydziestoosobowym zespołem.
|
|
|
 |
|
Piotr Księżak
Projektuje i wdraża innowacyjne systemy transportu produktów w magazynach, halach oraz zakładach produkcyjnych. W swojej pracy kieruje się zasadą 7R, dokładając wszelkich starań, aby dostarczyć swoim Klientom wysokiej jakości produkty, skrojone pod wymagania realizowanych procesów oraz zgodnie z przyjętym harmonogramem i po uzgodnionych kosztach, gdyż jako praktyk zarządzania projektami, wie, ze każdy projekt musi posiadać swoje uzasadnienie. Łyk zielonej herbaty i tabliczka czekolady to jego sprawdzony sposoby na rozwiązywanie trudnych spraw.
|
|
|
 |
|
Bartosz Kujawski
Specjalizuje się we współpracy z zakładami przemysłowymi. Doradza w zakresie doboru technologii oraz urządzeń przeznaczonych do utrzymania czystości w obszarze produkcji. Prowadzi działania w różnych gałęziach przemysłu. W przedsiębiorstwach porusza się głównie pomiędzy działem utrzymania ruchu i produkcji. Współpracuje z firmami zajmującymi się projektowaniem i budową maszyn oraz linii technologicznych. Uczestnik branżowych szkoleń i konferencji.
|
|
|
_web.jpg) |
|
Paweł Łoś
|
|
|
 |
|
Natalia Margatis
Doświadczenie zdobywała w branży przemysłowej, w której aktywnie działa już 9 lat jako Project Manager. Z wykształcenia absolwentka prawa specjalizująca się w dziedzinie BHP. W Anter System jest odpowiedzialna za kluczowe projekty i współpracę z dystrybutorami, łącząc sprzedaż z wdrażaniem rozwiązań dla bezpieczeństwa w centrach dystrybucyjnych i zakładach produkcyjnych. Ekspertka w dziedzinie barier elastycznych i techniki załadunkowej.
|
|
|
 |
|
Artur Olejniczak
Menedżer z 16 letnim doświadczeniem w branży Transport, Spedycja, Logistyka. Z zaangażowaniem dzielący się swoją ekspercką wiedzą i interdyscyplinarnymi umiejętnościami. Jest cenionym Moderatorem i Keynote Speakerem największych branżowych konferencji. Od 7 lat Trenerem Biznesu i Wykładowcą Wyższej Szkoły Logistyki. Współorganizował Polski Kongres Logistyczny LOGISTICS - stając się "jego twarzą". Od wielu lat baczny obserwator i recenzent wydarzeń oraz nowości branży TSL i KEP. Jest autorem ponad 100 publikacji dotyczących TSL na łamach czasopisma LOGISTYKA, Gazety Wyborczej, Rzeczpospolita, MSP i innych fachowych czasopism. Specjalizuje się w popularyzowaniu szerokiemu gronu odbiorców różnych aspektów związanych z szeroko pojętą logistyką. Znany z uśmiechu (pozytywnego podejścia do ludzi), barwnego języka oraz charyzmatycznej osobowości. Z pasją, profesjonalizmem i pełnym zaangażowaniem realizuję podejmowane projekty skutecznie stosując strategię win-win.
|
|
|
 |
|
Arkadiusz Pitroń
Ponad dekada doświadczenia w branży utrzymania czystości zakładów przemysłowych sprawia, że jest w stanie dobrać optymalne rozwiązanie niemal do każdego rodzaju zanieczyszczenia. W firmie Karcher jest odpowiedzialny m.in. za rozwiązania w obrębie: odkurzaczy przemysłowych, urządzeń odpylających, rozwiązań stacjonarnych/centralnych oraz urządzeń ultra wysokociśnieniowych.
|
|
|
 |
|
Artur Sieradzki
|
|
|
 |
|
Katarzyna Siudak
Absolwentka Wydziału Towaroznawstwa na Uniwersytecie Ekonomicznym. Od 2007 r uczestniczy w międzynarodowych projektach firmy TENTE. Swoją rozległą wiedzę zdobyła poprzez liczne szkolenia specjalistyczne w Polsce, Niemczech i Francji oraz prowadząc projekty w zakresie rozwiązań mobilnych dla klientów w wielu branżach.
|
|
|
 |
|
Kamil Słowik
Zajmuje się doradztwem z obszaru automatyzacji intralogistyki przedsiębiorstw. Posiada praktyczną wiedze z zakresu systemów transportu i przenośników, automatycznych magazynów paletowych i pojemnikowych (układnice, system wózków shuttle, robotyzacji opartej na układzie grid), wind towarowych, wysokowydajnych sorterów oraz AGV. Specjalizuje się w oprogramowaniu dla logistyki w szczególności optymalizacjami procesów WMS i systemami nowej generacji opartych na technologii IoT.
|
|
|
.jpg) |
|
Jarosław Szmalc
Z wykształcenia inż. Zarządzania i Inżynierii Produkcji, zatrudniony w firmie ifm electronic Sp. z o.o. od 2014 roku na stanowisku Inżynier wsparcia technicznego. Autor publikacji z tematyki kamer O3D Smart Sensor oraz wielu szkoleń i prezentacji. Gwarantuje posprzedażową pomoc techniczną, a także wsparcie w prawidłowej eksploatacji produktów firmy. Służy klientom doświadczeniem i wiedzą, doradza i wspiera.
|
|
|
 |
|
Kamil Wachowicz
Product Manager odpowiedzialny za produkty automatyki przemysłowej Phoenix Contact w Polsce. Są to: Sterowniki, Moduły I/O, Komputery Przemysłowe, Panele Operatorskie, Urządzenia komunikacji przemysłowej.
|
|
|
 |
|
Marek Wierzbicki
Ekspert z zakresu Optymalizacji Procesów Logistycznych, Automatyki Magazynowej oraz Informatyki Biznesowej. Specjalista w szerokim spektrum nowych technologii, motywacji i komunikacji. Posiada ponad 20-letnie doświadczenia na stanowiskach menadżerskich we własnej firmie i spółkach publicznych: OSDW Azymut, LSI Software, Redan. Zajmuje się optymalizacją procesów logistycznych pod kątem efektywności finansowej, ergonomii i optymalnej wydajności ludzkiej. Projektuje procesy pod potrzeby indywidualnych rozwiązań logistycznych. Opracowuje testy akceptacyjne oprogramowania biznesowego, automatyki magazynowej i procesów logistycznych. Wspiera firmy w projektach unijnych w zakresie dofinansowania innowacyjności. Nadzoruje rozwój e-commerce zarówno od strony technicznej jak i tzw. miękkiej. Autor wielu publikacji na temat informatyki, logistyki, motywacji i ryzyka inwestycji.
|
|
|
 |
|
Michał Wojno
Ponad 25 lat doświadczenia w pracy w magazynie, w tym ponad 15 lat wdrażania systemów WMS. Zajmuje się projektowaniem systemów informatycznych dla magazynów oraz doradztwem wdrożeniowym- w zakresie systemów WMS, MFC, ERP. W swojej pracy wyznaje zasadę, że im więcej wiedzy przekaże Klientowi, tym więcej korzyści zdobędą obie strony projektu.
|
|
|
|
|
|
|
|